ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر| ازمصدوم کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

دستمزد بویان در استقلال؛ هربازی یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون!

  • کد خبر: ۴۰۰۳۲
  • ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
دستمزد بویان در استقلال؛ هربازی یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون!
دویست هزار دلار دیگر از طرف استقلال به بویان پرداخت شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، باشگاه استقلال از ۳۰۰ هزار دلار بدهی خود به بویان نایدنف ۲۰۰ هزار دلار را پرداخت کرد تا بخش اعظمی از بدهی این بازیکن مقدونیه‌ای را به حسابش واریز کرده باشد.
 
طبق خبری که از این باشگاه بیرون آمده مسئولان استقلال که چند روز قبل و با بالاگرفتن احتمال محرومیت از نقل و انتقالات پیش فصل لیگ بیستم، قول پرداخت بدهی این بازیکن را داده بودند درنهایت این مبلغ را به حساب وی واریز کردند تا فعلا از خطر محرومیت از سوی فیفا مصون بمانند.

سران باشگاه استقلال درباره نحوه انتقال پول هیچ اطلاع رسانی دقیقی نداشته اند و مشخص نیست که از چه کانالی بدهی به این بازیکن پرداخت شده است، اما چنانچه خبرپرداخت بدهی حقیقت داشته باشد استقلال می‌تواند با خیال راحت در نقل وانتقالات پیش فصل لیگ بیستم ظاهر شده و اقدام به جذب بازیکن کند.

این خبر شاید موجی از خوشحالی را میان استقلالی‌ها به پا کند، اما واقعیت این است دوباره بخشی از بودجه باشگاه استقلال که می‌توانست مصروف جذب بازیکنان ایده‌ال وحتی هزینه زیرساخت‌ها شود به هدر رفت. پرداخت بدهی بویان شاید از نگاه آن‌ها که باشگاه استقلال را به واسطه در خطر محرومیت قرار گرفتن به نقد می‌کشیدند اقدامی رو به جلو باشد، اما در حقیقت استقلال سرمایه‌هایی را از کف داده که برای به دست آوردنش متحمل رنج بسیاری شده است.

بدون شک اگر آن‌ها که زمینه جذب بویان را در استقلال فراهم کردند قبل از عقد قرارداد با این بازیکن که دائم مصدوم بود، تحقیقات کافی را انجام می‌دادند استقلال هیچ گاه مجبور به پرداخت این بدهی سنگین نمی‌شد.
 
بویان نایدنف طبق آماری که وجود دارد تنها چهار با با پیراهن استقلال در میادین فوتبال ظاهر شد و بیش از این نتوانست اثرگذاری چشمگیری و قابل بیانی در استقلال داشته باشد. او در زمان مربیگری وینفرد شفر و در دورانی که سیدرضا افتخاری مدیریت باشگاه استقلال را به عهده داشت موفق به جلب نظر سران باشگاه استقلال شد وقراردادی بست که بی تردید از همان ابتدا نیز اشتباه بود. متاسفانه مسئولان باشگاه استقلال درباره این بازیکن هیچ گاه با هوادارن خود و رسانه‌ها شفاف نبودند و بعد از اینکه او در یکی از تمرینات استقلال دچار مصدومیت شد خبر‌های ضد ونقیضی درباره آسیب دیدگی او به بیرون مخابره کرد که ابهام‌ها درباره جذب این بازیکن را بیشتر کرد.
 
گاهی گفته شد که او در حین انجام تست‌های پزشکی از روی میله بارفیکس افتاده و گاهی نیز گفته شد که او پیش از حضور درایران با مصدومیت مواجه بوده که همه این احتمالات ماجرای جذب این مقدونیه‌ای را پیچیده‌تر کرد.

به هرحال باشد استقلال در تاریخ حیات خود بار‌ها چنین بازیکنانی را تجربه کرده است و حالا نیز باید پرداخت دستمزد به بازیکنی را تحمل کند که برایش کاری انجام نداد. اگر بخواهیم با محاسبات ریالی و دقیق‌تر به وضعیت حضور بویان در استقلال بنگریم بویان در همین پرداختی اخیر از سوی باشگاه استقلال بابت هر بازی رقمی در حدود یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان دستمزد گرفته است!
 
رقمی شگفت انگیز که قطعا با محاسبه مبالغی که در زمان حضور در ایران گرفت و مبالغی که در آینده دریافت خواهد کرد بیشتر هم خواهد شد.
 
به هرحال اتفاقاتی از این دست باید تصمیم گیران درراس باشگاه استقلال را قدری با تجربه‌تر کند تا دیگر شاهد وقوع چنین قرارداد‌هایی نباشیم. شاید اخیرا ماجرای ویلموتس برای فوتبال ایران آزار دهنده جلوه کرده باشد، اما همان طور که می‌بینید درباشگاه‌ها هم قرارداد‌هایی با بازیکنان خارجی بسته شده که کم از ماجرای ویلموتس ندارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->